Jdi na obsah Jdi na menu
 


 Alice, Lenka (1900) 

Prototyp tramvaje 13T s původním designem tramvají T3. Tramvaj byla vyrobena v ústředních dílnách v dubnu 2009 vlastními silami Dopravního podniku. 14. 5. 2009 proběhl slavnostní křest v obchodní galerii Vaňkovka. Tramvaj zatím nebyla zařazena do pravidelného provozu s cestujícími.

p1100322.jpg

Adélka (1901)

11. 9. 2007 byla dodána do Brna. Jde o první tramvaj typu 13T v Brně. Tramvaj má v interiéru černé informační panely. 20. 9. 2007 proběhl slavnostní křest na náměstí Svobody. 5. 11. 2007 byl zahájen zkušební provoz s cestujícími. 3. 12. 2007 byla nasazena do provozu. Tramvaj je ve vozovně Medlánky. 

p1110864.jpg

Barborka (1902)

6. 11. 2007 byla dodána do Brna. Tramvaj má v interiéru černé informační panely. 11. 12. 2007 proběhl křest na náměstí Svobody. 3. 12. 2007 byla nasazena do provozu. 31. 3. 2008 proběhl křest reklamy v areálu Brněnského veletrhu. Během září a října 2011 prošla jako první tramvaj 13T střední prohlídkou v Ústředních dílnách. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

p1030252.jpg

dsc05662.jpg

Cecilka (1903)

12. 6. 2008 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku z obou stran nalepeny technické parametry.  24. 7. 2008 proběhl křest ve smyčce Pisárky. V dubnu 2009 nehoda s autem, od opravy je bez znaku Škoda na čele. 24. 11. 2009 byla odvezena na trajleru do Plzně na opravu kvůli prasklému rámu jednoho z článků. 9. 4. 2010 byla přivezena zpět do Brna. 11.10.2010 vyjela na kurz 00906 s novou celovozovou reklamou na Fly Emirates a Letiště Praha. V polovině října 2011 byla reklama stržena. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

Obrazek

 Obrazek

Obrazek

Dášenka (1904)

18. 6. 2008 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku z obou stran nelepeny technické parametry. 24. 7. 2008 proběhl křest ve smyčce Pisárky. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/0/927/927633_6a72186f71cd17615ff5ff41009835c5/images/P1070448.JPG

Evelínka (1905)

28. 6 2008 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku z obou stran nalepeny technické parametry. 24. 7. 2008 proběhl křest ve smyčce Pisárky. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/1/1041/1041184_e70a84ab0a0b7dca1aafda2bc7054bc7/images/P1080178.JPG

Fanynka (1906)

4. 7. 2008 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku z obou stran nalepeny technické parametry. 24. 7. 2008 proběhl křest ve smyčce Pisárky. 17.10.2011 vyjela na odpolední část kurzu 01314 s novou celovozovou reklamou na Fly Emirates a Letiště Praha. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/1/1026/1026641_fa1bb3bafb6afbd644e82a451cfb3423/images/P1070790.JPG

Gábinka (1907)

15.4.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Od března 2012 je bez znaku Škoda na čele. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img3.rajce.idnes.cz/d3/2/2027/2027624_873c70786a367cfadf8be05e7c504ed1/images/P1100490.JPG

Helenka (1908)

8.4.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img2.rajce.idnes.cz/d2/2/2156/2156982_4bf61913cef4032c83434d258456aac5/images/P1110867.JPG

Irenka (1909)

21.4.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img1.rajce.idnes.cz/d4/2/2078/2078899_561e5df20fdc59c49aa24994a77dbaa2/images/P1100732.JPG

Julinka (1910)

24.4.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 6.6.2009 a 7.6.2009 se zúčastnila průvodu na náměstí Svobody. 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2151/2151682_00e3a1c71f824de0acf640988344b07c/images/P1110224.JPG

Klárka (1911)

30.4.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3286/3286885_8910386c5623d8b1b57512fab0e4d09b/images/DSC02145.JPG

Lucinka (1912)

10.5.2009 stála na trajleru u brněnské spalovny. 11.5.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img2.rajce.idnes.cz/d5/1/1989/1989833_0526f000d0804d6d1c3218a9073dfdba/images/P1100294.JPG

http://img2.rajce.idnes.cz/d2/2/2156/2156982_4bf61913cef4032c83434d258456aac5/images/P1110878.JPG

Maruška (1913)

17.5.2009 stála na trajleru u brněnské spalovny. 18.5.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 10.11.2009 těžká nehoda s Anitrou ev. č. 1815 - Porsche ev. č. 1913 druhý den opravena, Anitra ev. č. 1815 vážně poškozena. 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky. 

http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/2/2336/2336918_4ac765416c6f2f31a251d85055346648/images/P1120222.JPG

Natálka (1914)

24.5.2009 stála na trajleru u brněnské spalovny. 25.5.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0505/2/2060/2060858_42797aa2a3323565a02593ce870001f8/images/P1100678.jpg

http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/2/2336/2336918_4ac765416c6f2f31a251d85055346648/images/IMG_0850.jpg

Olinka (1915)

28.5.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry.Tramvaj byla financována Evropskou unií (informace o programu EU mezi 2. a 3. dveřmi a na zástěně řidiče). 17.7.2009 těžká nehoda s kamionem - vážně poškozeny 2 zadní články. 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/2/2270/2270683_fa2efc5594fa9e90065b74def51ad07c/images/P1120599.JPG

Pavlínka (1916)

26.6.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0505/2/2475/2475891_682e091cf75240ee98e98f233a186f02/images/P1130477.JPG

Renatka (1917)

7.7.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0505/2/2475/2475891_682e091cf75240ee98e98f233a186f02/images/P1130471.jpg

Simonka (1918)

17.8.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. 17. 8. 2009 proběhl křest na náměstí Svobody. Od března 2010 je bez znaku Škoda na čele.Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

http://img5.rajce.idnes.cz/d0504/2/2457/2457101_62118fbc34f3d6ead870297780605c61/images/P1130344.JPG

Terezka (1919)

1.9.2009 byla dodána do Brna. Tramvaj má na okně středního článku ze strany dveří nalepeny technické parametry. V interiéru nemá cedulku se jménem. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

p1140614.jpg

Verunka (1920)

8.12.2010 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). 27. 1. 2011 proběhl křest ve smyčce Pisárky. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

dsc09384.jpg

Zuzanka (1921)

16.12.2010 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). 27. 1. 2011 proběhl křest ve smyčce Pisárky. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

 dsc09375.jpg

Anička (1922)

23.12.2010 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). 27. 1. 2011 proběhl křest ve smyčce Pisárky. Z výroby chyběla levá opěrka ruky řidiče, která byla 12.4.2011 dodatečně namontována. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

 dsc09353.jpg

Boženka (1923)

30.12.2010 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). 27. 1. 2011 proběhl křest ve smyčce Pisárky. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

dsc09467.jpg

Danuška (1924)

11.1.2011 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). 27. 1. 2011 proběhl křest ve smyčce Pisárky. Z výroby chybně otočená poslední 1,5 sedačka ve 3. článku, která byla před vyjetím do provozu s cestujícími otočena. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

dsc09453.jpg

Eliška (1925)

15.3.2011 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

Hanička (1926)

18.3.2011 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). Od května 2012 je bez znaku Škoda na čele. Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

Ivuška (1927)

23.3.2011 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

Janička (1928)

29.3.2011 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

Karolínka (1929)

5.4.2011 byla dodána do Brna. Tramvaj má odlišné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 sedadla na straně bez dveří a 1,5 sedadlo na straně dveří), odlišné umístění nádob na písek, odlišné umístění okénka pro prodej jízdenek, odlišné ovládání nouzového otvírání dveří a ve 2. článku je o 1 řadu sedadel méně (zvětšení prostoru pro kočárek). Tramvaj je ve vozovně Medlánky.

3margin: 0cm 0cm 10pt

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

TRAMVAJE

(C1NK, 21. 6. 2010 15:21)

ŠALINY V BRNĚ JSOU NEJHEZČÍ HLAVN 13T NEBO V PRAZE 14T