Jdi na obsah Jdi na menu
 


Na apríla (1.4.2009) vypravil D.P.M.B. hned několik zajímavých souprav.

Po několikaměsíčních přípravách konečně vyjela s cestujícími dlouho plánovaná souprava VarioLFR.E + VarioLFR.E konkrétně ve složení 1554 + 1596. Původně měla vyjet souprava 1554 + 1553 ale vůz 1553 měl vážnou nehodu na Zvonařce. Souprava byla vypravena na linku 4, aby na ni hned první den nebyl takový nápor a aby se vyzkoušelo jak zvládne prudké stoupání na Kraví horu.

http://img3.rajce.idnes.cz/d6/1/1628/1628660_a25a645922bcfffa171b27461c66d2bc/images/P1090648.JPG

Další zajímavou soupravou, která byla dnes vypravena na linku je souprava VarioLF2R.E + VarioLFR.E konkrétně 1101 + 1599. Vůz VarioLFR.E 1599 má jako jediné nekloubové Vario upraven řídící systém CECOMM, který dovoluje spřahování i s Dablwanami.

http://img3.rajce.idnes.cz/d6/1/1529/1529705_ce5c6811f7373ac5f4aefd6d76da402c/images/P1090445.JPG

Dnes se také stalo to, na co šotouši již dlouho čekali. Do provozu s cestujícími byla zařazena již druhá tramvaj typu RT6N1 ev. č. 1803. Tramvaj byla vypravena na linku 6 jako její kolegyně Žofinka ev. č. 1801. I když jsem ji fotil foťákem, tak je kvalita zhoršená, protože bylo již šero a foťák už dosluhuje.

Obrazek

Na trase linky 1 se dnes testovala nová souprava ve složení KT8D5R.N2 + 2x T6A5. S cestujícími by měla vyjet na linku 1 příští týden. Fotka je focena mobilem, proto ta zhoršená kvalita.

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář